Veelgestelde vragen

Het horloge & lease termijn

Als het horloge stukgaat, kun je daarvan melding maken bij Leatch. Daarna stuur je het horloge terug naar Leatch en onderzoekt Leatch de oorzaak. Het glas, de band, de kroon/stift en de batterij vallen buiten de garantie. Wanneer je aan het eind van het termijn het horloge naar Leatch terug stuurt, dient het horloge werkend te zijn en uitsluitend gebruikssporen te hebben. 

Dat is erg vervelend. Wanneer jouw horloge wordt gestolen, dien je gelijk aangifte te doen bij de politie en een kopie van de aangifte met ons te delen. Het horloge is tijdens jouw leasetermijn namelijk nog in eigendom van Leatch. Net als bij mobiele telefoonabonnementen, ben je zelf verantwoordelijk voor een alternatief of vervanging van je horloge. Je dient je abonnement bij ons wel door te betalen, zolang de overeenkomst loopt. Op deze manier betaal je je horloge bij ons af.

Na de looptijd heb je verschillende opties.

  1. Als je contract is afgelopen, stuur je het horloge terug naar Leatch, of;
  2. Je sluit een nieuw leasecontract, met een nieuw horloge, af bij Leatch. Bij deze keuze krijg je het huidige horloge cadeau, of;
  3. Je betaalt je huidige horloge nog 3 maanden door. Daarna is het horloge jouw eigendom. 

Verzending & retourneren

Wanneer het horloge niet aan je verwachtingen voldoet, kun je het horloge binnen 14 dagen retourneren. Je kunt dan een nieuw horloge uitzoeken of jouw contract beëindigen.

Zodra je het horloge hebt besteld, zetten we de verzending in gang. Afhankelijk van het horloge en de overeenkomst, bedraagt de levertijd tussen de 2 tot 7 werkdagen. Dit duurt wellicht iets langer dan bij reguliere webshops, omdat wij kredietwaardigheidchecks moeten uitvoeren.

Je kunt het horloge gemakkelijk retourneren via deze pagina

Betaling & Overige

Nee hoor, het maandbedrag wordt elke maand rond de eerste van jouw bankrekening automatisch vooraf geïncasseerd. De eerste termijn betaal je via de webshop tijdens jouw bestelling. Jouw eerste factuur zal dan ook €0,00 euro bedragen.

Nee hoor, je wordt niet geregistreerd in de BKR.

Elke eerste van de maand voeren we de automatische incasso uit. Het termijnbedrag zal dan van jouw rekening worden afgeschreven. De eerste termijn heb je al tijdens het plaatsen van jouw bestelling betaald. De eerste factuur zal dan ook €0,00 euro bedragen.

Vraag categorieën

Staat je vraag er niet tussen?